Időpont módosítása, lemondás, meg nem jelenés

Időpont módosítása

Az Ügyfél a lefoglalt időpontot megelőző legkésőbb 72 óráig módosíthatja a Szolgáltatás időpontját. Amennyiben nem tudja önállóan elvégezni a változtatást az Ügyfélközpontban (melyet a foglalását megerősítő e-mailben kapott linken keresztül tud elérni) és a segítségünkre szorul, a módosításban az 5.000 Ft/fő adminisztrációs díj befizetése után tudunk személyes ügyintézéssel segíteni, de csakis legkésőbb 72 órával a workshop előtt.

A lefoglalt időpontot megelőző 72 órán belül az időpont már semmilyen indokkal nem módosítható, de másra díjmentesen átruházható.

Az időpont módosítására 2 alkalommal van lehetőség. Tehát ha valaki 3 lefoglalt időpont egyikén sem tud részt venni, a második módosítást követően nincs lehetőség sem újabb időpont foglalására, sem lemondásra. Ekkor a befizetett összeg 100%-a nem kerül visszatérítésre.

Kattints a gombra és fizesd be bankkártyával az adminisztrációs díjat.

Lemondás

Ha az Ügyfél a lefoglalt időpontot megelőző legkésőbb 7 naptári napig lemondja a Szolgáltatást, akkor a befizetett összeg 50%-a nem kerül visszatérítésre,

Ha az Ügyfél a lefoglalt időpontot megelőző 7 naptári napon belül lemondja a Szolgáltatást, akkor a befizetett összeg 100%-a nem kerül visszatérítésre. 

A teljes összeg semmilyen esetben sem kerül visszatérítésre, kivéve, ha az esemény a szervező hibájából hiúsul meg.

Meg nem jelenés

Meg nem jelenés a lefoglalt időponton:
Ha az Ügyfél a lefoglalt időponton nem jelenik meg, akkor a befizetett összeg 100%-a nem kerül visszatérítésre.